Sayfalar

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Söz Veriyorum

 Öğüt içerir.

Kendime söz veriyorum.İlerde bir gün...
Popüler olmak için asla çabalamayacağım şuan da olduğu gibi.Farkında olmadan öyle bir şey olsa bile kendim olmaktan çıkmayacağım.

Para haddinden fazla geçerse bir gün elime.Beni ben olmaktan çıkarmasına müsaade etmeyeceğim gerekirse bağışlayacağım herhangi bir yere.Bağışlamak yanlış kelime bağışlamak benim ne haddime vereceğim işte elime geçen ilk fırsatta işe yarayacak bir kurum ya da birilerine.

Söz veriyorum kendime.Ne kadar kızarsam kızayım kendime kendim olmayı bırakmayacağım gene de.

Aşık olursam bir gün tut ki oldu öyle bir şey herkesin yerini bileceğim unutmayacağım sevdiklerimi de.

Geldiğim yeri unutmadığım gibi gitmeyi istediğim yeri de unutmayacağım.Hedeflerimden caymayacağım insanlık tükense bile.

Olursam bir gün anne, çocukluğunu unutmayan bir anne olacağım kısmetse.

Korkmayacağım kendim olmaktan ne tepki gelirse gelsin be.:)

Daha çok sözlerim vardı.Yuttum içimde kaldı. Bir daha ki sefere verdiğin sözleri yutma diye söz vereceğim kendime.Ha birde Söz tutulmak için verilir. Çiğneme kendine verdiğin sözleri, kendine saygını yerle bir etme diyeceğim.

Tut ki karnım acıktı kendimi yedim bitirdim.O zaman haydi bana güle güle... :)

20 yorum:

  1. sozlerini tutmana eyvallah da kendini yeme
    somalideki acları dusun bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Aklımın bir köşesinde bulunacak mati:)

      Sil
  2. Cedid Ferman ..Umarım geçerliliğini korur ; asıl husus şu aslında , evet ideal olabilecek bir doğru bir iyi yok söz konusu insansa. Mühim olan mutlu olduğun şekilde yaşamak bazen,hayat kısa zorlamak ve zorlanmak için,insanlar uğraşmak,ibr şeyler öğretmek, bu huzlı değişimin geridinde kalıp da huzursuz olmamak için,bazen,sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kısa öyleyse kendim olarak kalıp başkalarını çok da takmamayı yeğlerim birde şu son dediğim takmama işini başarsam süper olacak.:)

      Sil
    2. Olmayacak ne var bu hayatta, ölümsüzlük dışında ..

      Sil
    3. Olanları düşünmekten olmayacakları düşünemedim sanırım.

      Sil
  3. çocukluğu unutmamak, geldiğin ve gideceğin yeri unutmamak.... herkesin yerini bilmek ve unutmamak..Bu ifadeler çok güzel. Umarım unutmazsın, unutmayız..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmaması için yazdım.Bazen burayı açıp okuyorum kendime hatırllatma aslında bunlar.Bir çeşit yoklama.

      Sil
  4. ne hos istekler ve sozler bunlar boyle... hep boyle kal evet, hep cana yakin. ^^

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende sevgi ile ve hep böyle kal tanıdığım gibi.Teşekkür ederim ayrıca isteklerim işte ilerde kendime hatırlatma olsun diye yazıyorum.

      Sil
  5. aklıma yalan dünya'nın dün ki bölümünü getirdi :)

    açılay gibi eheh çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım izlemedim ama bir bakarım.

      Sil
  6. ne güzel yazmışsın. öle yap evet.
    :)

    YanıtlaSil
  7. yayın dışı--


    bu gece yayınlanacak yazımı bu postun yüzünden senin için yazdım..bilgin olsun...
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. Evet evet cok anlamli olmuş:)kendinle konusurken bizde duyduk:)

    YanıtlaSil