Sayfalar

8 Mayıs 2012 Salı

Sus be kadın

Sus be kadın sus be...
Dinlemedim tamam dırdır etme
Öğrenemedim hala sahteciliği
Dediğini yapamadım

Bilmiyorum sanma sakın
Dinliyorum her cümleni
Olmuyor be kadın olmuyor
Büyüyemedim gitti, ne yapayım.

Affet çocuğum daha
Öldüreceğim seni deme bana
Ben ölürsem kadın, ben ölürsem
Zombiye bağlarsın yaşayamazsın

Unutma gülen yüzün benim
Acı versem de sana
Çocukluğuma ver kadın çocukluğuma
Oldu bir kere daha be kadın
Tamam söz artık uslu duracağım.

                                   İçindeki Çocuk


28 yorum:

  1. bu yazıyı sana alkış niteliğinde paylaşacam kendi sayfamda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm teşekkür ediyorum ruhuna benden hediye olsun.

      Sil
  2. Tamam çok hoş olmuş ama, uslu durursan nerde kaldı çocukluğun??? Çocuk çocukluğunu bilmeli ve her fırsatta yaramazlık etmeli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaramaz çocuk işte ne yaparsın yapıyor arada böyle şeyler.:)

      Sil
  3. İçinde ki çocuğun sözlerine inanma :)))

    Hayat bazen bize türlü türlü oyunlar oynar canım, bazen bunalırsın bazen daralırsın ama Hz Mevlana'nın çok güzel bir sözü vardır "Hayat sana dikenlerini gönderiyorsa vereceği gülün kıymetini bilmen içindir" der.. Ta böyle dememişse de çeviri bu yani :) Yani demem o ki sonu aydınlıktır bu işlerin, sonunda feraha çıkarsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk işte nursalkımı ne dediğini bilmiyor.Her karanlığın bir aydınlığı oluyor.Bekliyorum aydınlığı bakalım.

      Sil
    2. Bende bekliyorum canım, hadi birlikte bekleyelim bakalım..

      Sil
  4. Çocuk haklı , sus kadın ! Bırak biraz o konuşsun,yaramaz olsun , bırak kimdir nedir ne der demeden söylesin içindekileri, o senin özün aslında . O çocuk olabildikçe ,sen onu çocuk tutabildikce, sen onu orada görebildikçe sen de sen olacaksın. Bence sen sus,bırak çocuk konuşsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk bir konuşsa pir konuşur.Salt gerçeği söyler çocuklar bilirsin çekinmezler.Büyükleri bir ortamda sözleriyle yerle yeksan ederler.Benim çocuk öyle biraz.Bkz:Konuşursam yer yerinden oynar.:)

      Sil
  5. Güzeldi. yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler profösör yüreğimin ihtiyacı var sağlığa.

      Sil
  6. Dünyanın üzerine çıkıp haykırmak istiyorum yenilmişliğimi. İnsanları kaybolmuş kentimde bütün bir gün gizli şeyler düşünüp, bütün bir gece gizli şeyler yazdığım masamdan kalkmak, tefekkür koltuğuma oturup alnımı soğuk cama yaslamak ve çeyrek asırlık hayatıma benzettiğim fırtınalı yaşamı seyretmek istiyorum bir müddet…
    Ey içimdeki çocuk!

    Ey aynamın ardındaki resim, resmin önündeki siluet! Ey sen, ey ben, ey benden de ben olan! Zindandayım şimdi… Sen içimin sokaklarında özgür dolaşırken, ben dünyanın sokaklarında zindandayım… Gel kurtar beni, içimdeki şehirden çık, boğulduğum şehre gel!
    bu da benden olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.kıta özellikle harika teşekkürler duygularıma ortak olduğunuz için.

      Sil
  7. soyle o cocuga; susturmasın..

    YanıtlaSil
  8. hepimizin içindeki çocuk adına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)İçimizdeki çocuklar hep yaşasın temennisiyle.:)

      Sil
  9. tatlım mımledım senı bu arada harıka yazmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım.:)Mim kaynıyor her taraf.:)

      Sil
  10. ya şiir çok güzel de ben anlamadım=( içindeki çocuk kime sesleniyor burada annesine mi?
    (şiirleri anlayamamaktan ötürü edebiyat notlarım hep düşüktür)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki çocuk yetişkin olan tarafıma sesleniyor.Büyüdüğümüzde içimizde bir çocuk kalıyor ve büyüdükçe o çocuksu yanımızı değil yetişkinlere özgü yanlarımızla davranıyoruz.Bunu anlatan bir şiirdi.

      Sil
  11. WOOOOOOOOOvvvvv diyorum daha da bişey demiyorum...çok yaratıcı çook farklı bir şiir..tarzına bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok ihya ediyosun beni gerçekten teşekkürler.:)

      Sil