Sayfalar

11 Mayıs 2012 Cuma

Virüslüdür Yaklaşma

Uyarı:Dikkat kızgın yazı içerir!
(Bundan böyle tv de olduğu gibi blog yazılarımın başlarına böyle mesajlar yazacağım.Güldürü içerir korku içerir vs gibi.)

Düşüncelerimi görünmez bir bağla bağladılar sanki ifade güçlüğü yaşıyorum yazamıyorum.İşte bu da o yazamama denemelerimden biri olacak sanırım.Garip bir hal alan blog dünyasından şikayetlerim var ama o konuya hiç girmeyeceğim.Ben kendi kabuğumun içinde yaşayan yavaş ama emin adımlarla yürüyen bir kaplumbağayım tavşanın beni geçeceğinin farkındayım.(O konuya girmeyeceğim deyip o konuya balıklama dalmışım neyse oldu bir kere.)

İçime giren virüsle baş etmeye çalışan programlarım şimdilik kısa devre yapıyor.Yazdığım paragrafları bir bir siliyor.Hey gidi virüs beynimle oynama söyledim sana...

Her zamanki gibi evirip çevirmelerim sonucu sadete gelmek üzereyiz son bir ani frenle geri dönüş de yapabilirim belli olmaz.Hey huyum bela seni çağırıyor...

Neyse huyum yazma sus konuşma bırak riyakarlık dünyasını...

Virüs siliyor ben yazıyorum ben mi virüsüm virüs mü ben ,ayırt edemiyorum. şizofrenik bir hal içindeyim.iç dünyamla savaşımda, konuşmayı yazmayı ifade etmeyi seçiyorum.Evet sevgili blog hazır ol ben yazıyorum...

Şimdi bugünlerde küskünüm bu dünyaya.Aaa neden huyum demeyin bana. Nedir bu blogdaki gergin havalar?Oysa hepimiz kendimiz olmaya, yazmaya anlatmaya paylaşmaya vs ne için buradaysak onun için burada değil miydik. Derdi kavga etmek gerginlik çıkarmak olanlar vardıysa bilemem tabi.Dünyada böyle insanlar olduğuna inanmak benim için zor gerçekten.Hala akıllanmadım işte okuyanlar bilir benim bu akıl almaz hallerimi.

Ne olmuş huyuma? Neden kızmış?Neden küsmüş? dediğinizi duyar gibiyim.Ya da bize ne kardeşim neye kızdınsa kızdın diyorda olabilirsiniz.Bende diyorum ki okuma o zaman bak baştan belli.

Genelleme yapmadan bazı bloggerlara sesleniyorum.
Bazı konuları eleştirip ardından o eleştirdiğiniz şeyi yaparken hiç mi utanmıyorsunuz.Ne yapmaya çalışıyorsunuz sanal nasılsa kaypaklık yapsam ne çıkar mı diyorsunuz yoksa siz hep mi böylesiniz.Sorgulamam bile çok saçma elbette ki öylesiniz.Hani şu desinlerci tiplerden.Sosyal insan desinler,entel insan desinler,popüler insan desinler,desinler de desinler .Her neyse benim kızdığım neysen o ol ona gidip öyle buna gidip böyle şöyle deme ikili oynama yani.Elalemin derdi beni mi gerdi gibi oldu ama aynen öyle oldu.Kayıtsız kalamıyorum buralardan soğuyorum.İyi bir dünya zaten yoktu huyum sen ne sandıydın...

Virüs konuşuyor yazar geçici olarak sistem dışı kalmıştır.Belki döner belki dönmez.Kızgınlık dediğin nedir ki geçer gider  , döner o döner...



15 yorum:

  1. umarım kızgınlığın gecer canım bosver bu ınsanlar ıcın sınırlenme değmez cunku

    YanıtlaSil
  2. selam...antibiyotiğimi içtim...iğnemi yedim..gayet steril bir vaziyetteyim...virüs felan bulaşmaz bana :):):) sanada bulaşmasın:):)..blog dünyası enteresan..kendi halinde olmak en güzeli.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Kendi halinde olmak bencede en iyisi.Bende bunu düşünüyordum.

      Sil
  3. Geldi geçti diyorsanız mesele yoktur.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu ama insanlar çok iki yüzlü ne yapayım kayıtsız kalamadım.

      Sil
  5. Huyun kurumasın :)
    Çatlatırsın sen konuya girene kadar adamı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen konuya girdiğime pişman oluyorum ama.:)

      Sil
  6. İnsalar arasındayken gardın hep yukarıda olacak, deliye vuracaksın,deliliğe vuracaksın , virüs olmaya yeltenemez kimse. Geçtiyse zaten sorun yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Virüs iyidir virüs insanlar değil virüs benim içimde.bir nevi çocuğum oldu kendisi.:)İnsanlara gardım maalesef ki bir olumsuzluk yaşamadan çıkmıyor.Gard düğmeme basarlarsa kazara bende gardımı alıyor duvarlarımı örüyorum.Firewall(Güvenlik duvarı) gibi.:)Bu arada bu yazıyı yazdığıma hiç pişman değilim.Ama görüyorum ki üzerine alınanlar var oh canıma değsin.:)

      Sil
    2. Bu arada hoca yazıların süperdi iyi yazmışsın son zamanlarda bayıldım.Laf olsun diye demiyorum bilirsin.

      Sil
    3. Arada çıksın tabi gardın günyüzüne. İltifat ediyorsun hocam , sağol :D Alınanlar alındıysa ne ala , alınmadıysa da virüsü defet gitsin.

      Sil
    4. Tamamdır defnedilmeye hazır darısı diğer virüslerin başına.:)İçimden çıkmaları için yazılmaları gerekiyor.:)

      Sil