Sayfalar

2 Haziran 2012 Cumartesi

Gel buraya kaçamazsın

Neredeyse gidiyordum buralardan.Pılımı pırtımı toplayıp netten sosyal medyadan sanallıktan her şeyden gidiyordum.Yapmadığım şey de değildi kaçmak.Hep bunu  yapmadım mı zaten.Ne değişti? Gene düştüm internetin kucağına ve her seferinde biraz daha fazla.

Madem kaçamıyorum battı balık yan gider durumları.



"NE İÇİNDEYİM ZAMANIN
 Ne içindeyim zamanın, 
Ne de büsbütün dışında; 
Yekpare, geniş bir anın
Parçalanmaz akışında.
..."
 
Ahmet Hamdi TANPINAR 
  
İşte böyle bu dünyanın ne içindeyim ne de büsbütün dışında, akışına kapılmış gitmekteyim.Yaralanmak çok mümkün olsa da kaçmanın çözüm olmadığını görmekteyim. Eee o zaman napıyoruz? Yazıyoruz, coşuyoruz, kendimiz gibi olmaktan da caymıyoruz. Varsın gelsin yaralar alışır elbet bu beden ve bu ruh ve de bir gün anlar.




28 yorum:

  1. yaaa nereye gidiyorsun gitme dur...
    Ne güzel okuyoruz, dinliyoruz, abuk subuk velilerin çıkardıkları olayları, dertlerini, sıkıntılarını... Bunları içine atma paylaş.

    Paylaş ki açılasın canım benim.

    Kendinden kaçamazsın you know :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gitmiyorum buralardayım.:)Paylaşıp başınızı şişirmeye devam edecem sanırım.:)Kendimden kaçmanın mümkünatı yok işte ah olabilse.:)

      Sil
  2. insanın değişmemeye yeminli tarafları var kesinlikle..
    herkes gider herşey değişir ama insanın kendisi asla zaten o zaman biter film..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle Umay değişebilseydim yeterdi ama değişmekte istemiyorum böle kaçmazların arasında kaçmak cazip geliyor bazen.

      Sil
  3. AA nereye aşkolsu hepimiz burdayız hala :)
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bloguma

    YanıtlaSil
  4. arada gelıyoruz gitme :)ama süperdi iç çekişimize ses olmuş bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gelip gitmeler bende oluyor işte beynimle ilgili bir arızadan kaynaklı elektirik kesintileri gibi.:)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kaçarsam kurtulur muyum?Ne demek istediniz tam anlayamadım profösör açıklar mısınız?

      Sil
  6. ne yazık ki, ne kaçmak mümkün artık, ne de kurtulmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle kurtuluş yok madem. en fazlasından devam ediyorum bende.

      Sil
  7. gidesi geliyor degil mi bazi bazi insanin...

    en cok gitmeyi sevdik belki de bu hayatta! :)

    ama kal sen, yazmak hep guzel cunku.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. er şeyden kendinden bir gidiştibu.Ama olmadı olamadı vazgeçtim.Gitmek mümkün olsaydı kendimden kapıyı çekip giderdim.

      Sil
  8. gitme be pampa daha sarki soyluycen yayinda bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma ben senin varlığından habersizdim. o gün sadece biricit var sanıyordum.Rezil oldum gene,yakalandım.:):)

      Sil
  9. Hahahah burada sanal dünyanın kaçarı benim..:):):) Kaç blog açtım kapadım, yine açtım..Siz buralarda yokken ben vardım beeee:):) Huuoopp:):) Blog güzel yaa..Sanal dünyada öyle..Zaten reel dünya zor, riya dolu ve sahte..Şurda iki yazı yazıp paylaşıyoruz, gülüyoruz, ağlıyoruz..Daha ne olsun canım ...:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç blog açıp kapatmadım.Terk edip dönmelerim oldu sadece.Bloglada sadece ilgisi yok benimkinin tüm net dünyasından bir kaçış planlamıştım.Olmayacak duaya amin demek olacaktı bu vazgeçtim.Şimdi artarak devam edecek sanırım buralardayım.:)

      Sil
  10. kaçmak çözüm olsaydı keşke ama kaçtığın yere kendini de götürdüğün sürece kaçmak olası değil.. o zaman kalmak ve kendin olmak, kendini kabul ettirmek daha kalıcı bir çözüm değil mi?
    Kal ve ağrıt başlarımızı.. seni anlamaya zorla bizi.. anlamak istemeyenimiz gitsin anlamak isteyenimiz kalsın.. öğret bize kendimiz olmanın onurunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yola baş koydum sanırım.Az daha güçlü olmak gerekecek.Alacağm yaraları peşinen kabul ettim.Madem bu dünyaarın içine girdim.Gülü seven dikenine katlanacak.Zaten suç kimsenin değil.Benimle ilgili bu tamamen.Öğreteceğim dayatılan sevgiyle kal.

      Sil
  11. Gitme gitme güzel buralarr :)

    YanıtlaSil
  12. "kendimi yakaladım kaçarken kendimi..."

    ;)

    YanıtlaSil
  13. ne gıdıcem yahu onlar gıtsın :)
    canım mımledım senı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tmm cnm bakacağım mime.Gitmiyorum hehe daha fazla olacam hatta.:)

      Sil
  14. yapma ya neden üzüyolar mı seni sanalda herhalde blog dışında üzseler gerek. blogda niye üzsün ki blogçular birbirlerini. ya bak ne dicem bence blog dışında pek iletişim kurma bölece üzülme durumu da olmaaaz.
    :)

    YanıtlaSil