Sayfalar

12 Haziran 2012 Salı

İç Sesim Diyorki;

 Sevgili Biricit,Deep,Semma beni mimlemişler gecikmeden ötürü aflarına sığınıyor ve yazıyorum.
İçindeki sese bir kulak  ver hele..

Anlat bizde dinleyelim..

Ya da o sesi dinler misin , veya hiç tınlamaz mısın..

Ne yaparsın , ne edersin?

Hadi yazsana..
İç sesime geçmeden önce ben zaten sık sık iç sesiyle konuşan,hesaplaşan hafif deli bir tipim.Dış sesimi zaten radyoda dinleyenler bilir.Saat 20:00'da gene yayındayım dış sesim için tıklayınız dermişim.:P
 İç sesim harbi biraz manyaktır,acayip kuruntuludur ve çoğu zaman okuduğu kitaptan etkilenir bir müddet o cümleler gibi konuşur.

Şimdi kulak veriyoruz buyrun dinleyin hele.:P

Radyoyu gerçek hayattaki arkadaşlarına söyledin.Etme yapma dedim dinlemedin.Şimdi blogunu da öğrenirler.Neden saklanmıyorsun.Hmm anladım şimdi saklambaçtan sıkıldın. Kendini ortaya koyuyorsun.

Hep geç yatıyorsun niye böyle yapıyorsun aslında üşengeçsin işlerini hep erteliyorsun kızım diyorum sana erken yat erken kalk düzenli hayata alış artık.Dinleme bakalım seni gidi huykurusu kuruntulu insan.

Off çok sıcak(Pardon topyekûn tüm seslerim bunu diyor.)
Cuma gününe iyi hazırlan okulda güzel bir sunum yap,komik videolarla süsle diyor.Sıkıcı olmadan güldür eğlendir öğret diyor.
Valizini hazırlamaya başla gene son güne sıkıştırma diyor.
Arkadaşlarını ihmal ettin ve blogunu biraz zaman ayır diyor.
Çok fazla işlere giriştin ama iyi ettin boş ver bu dünya fani diyor. 

Ve   gene tehlikeli sularda yüzüyorsun diyor.
Diyorda diyor. Eee yeter, bende bazen birazda sus diyorum.:)

Aşağıdaki kısmı biraz incele kim yapmış kim yapmamış öle mimle diyor.
Mimlenenler:İç sesimi dinliyorum birazdan gelip mimleyeceğim.





22 yorum:

  1. Ic sesin vicdan mikrofonuna konusuyo:)
    Ic ses genelde dogru soyler ama dinlemek ya da dinlememek iste butun mesele bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah her zaman dinesek yanlışlarımız hatalarımız hiç olmazdı herhalde.

      Sil
  2. :)) geç yazmıssın ama çok güzel yazmıssın elıne sağlık canım:)
    bu arada bazen çok konusuyor bu içses bazen bi susta bi sus diyesim gelio benımde:)
    bu dünya fani bosvereceksın ve hayatı yasamaya bakacaksın.cunku hayat bıtınce ıcınde ukteler kalacak keske yapsaydım dıye ama kalmaması daha guzel bence zaten hayat bu değıl mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden şikayetçi değilim devam yani.:)

      Sil
  3. Boşverelim gitsin, bu fani, yalan dünyayı da... da işte.. boşveremiyorsun ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşverseydik hatalarımızda olmazdı belki doğrularımızda.:)

      Sil
  4. biricitten alıntıdır:''bu dünya fani bosvereceksın ve hayatı yasamaya bakacaksın.cunku hayat bıtınce ıcınde ukteler kalacak keske yapsaydım dıye ama kalmaması daha guzel bence zaten hayat bu değıl mı?''
    çok iyi özetlemiş..ertelememek lazım hayatı..
    iç sesine de ,dış sesine de sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım biricit de sende doğru söylemişsiniz.:)

      Sil
  5. Güzel olmuş :)) Çok istememe rağmen hala sizi, radyodaki dış sesinizi dinleyemedim henüz :(( Ama bir gün mutlaka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dileyebilirsin bir gün seni de beklerim.:)

      Sil
  6. ço sıcak demesi konusunda iç sesine plaket verebilirim. bunu doldurdun madem, yenisi gelsin(:

    mim uydurdum sana pasladım(:

    http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/06/bugun-neler-ogrendik-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam semmma teşekkürler bakıyorum plaketi iç sesime pasladım bende teşekkürler.:)

      Sil
  7. ha ha ama bak doğru yapmamışsın çevrene sölemekle.
    iç sesin doğru sölemiş.
    umarım üzülmezsin ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. selam canım bi mim de ben ekliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. neyseki ic sesin senin kadar huysuz deil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Saol mati alış huysuzluğuma artık.:)

      Sil
  10. mımledım senı tatlım nerelerdesın bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baya mimlemişim mim yazmam şart oldu hepten hehe:)

      Sil