Sayfalar

7 Haziran 2012 Perşembe

Okumuş Boyacı



Bugünlerde öğrenciler okula gelmediğinden oturup muhabbet ediyoruz okulda.Öylesine keyifli sohbetlerle geçiyor zamanımız.Kahkahalarımız tavan yapıyor bazen.İşte o sohbetlerden birinde arkadaşlardan biri evini boyattığından bahsetti.Çok matrak bir arkadaşımızdır bahsettiğim kişi.Beni buluyor böyle şeyler diyor.Sanırım haklı.

Balkonda çamaşırı astığı sıralarda kızının odasını boyayan boyacıların bir konu üzerine tartıştıklarını fark etmiş ve gitmiş yanlarına.İki boyacı, ellerinde atlas tartışıyorlar.Biri diyormuş Dünya yuvarlak, bu atlası katladığınızda Hindistan ile Amerika yan yana sayılır,yakınlar.Diğeri ise Amerika nere Hindistan nere diyormuş.Diğeri ise hala ısrarla, atlası katladığında yakın olduklarını iddia ediyormuş.Bende "Vay be" dedim boyacılara bak atlas tartışıyorlar.Meğerse Rusyada üniversite okumuşlar.Her ne kadar aradaki okyanusu akıl edemeseler de gene de fikir telakisinde bulunmaları yeterince iyi.Ama evinin boyaması geciken arkadaş bu işten elbette ki memnun değildi.O anda iki boyacıyı, inanılmaz fikir tartışmaları yaparken hayal ettim.Ne güzel olurdu değil mi?:):):)


17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler.:)Mim gönderenlerin çok olsun.:P:)

      Sil
  2. Rusya'da okumuş Türk boyacılar mı, Türkiye'de çalışan Ruslar mı, ona göre yorum yapiyim:))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel işte, saçma sapan muhabbetlerden iyidir :)

    YanıtlaSil
  4. hıc ummadığın ınsan hıc ummadığın bı ınsan cıkabılır aman dıkkat dıyım:)
    bu arada mımledım senı:)

    YanıtlaSil
  5. helal olsun valla:) Bende beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ay 2 gün oldu mimini bile gelip almamışsın ama.
    :)

    YanıtlaSil
  7. yooooo mimini almamışsın ki diyorum ne iade ziyareti anlamadım ki ne dediğini. ben sana her zaman geliyorum ki zaten sen nerdeyse hiç gelmeden.

    iade ziyerat demedim ki mimini almamışsın diyorum ki. ya iyimisin sen keyfin mi yok ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. ama sen beni unuttun galiba gelmeye gelmeye.
    hatırladın mı ben deep ya.
    ne zaman dedim ki ben sana iadeyi ziyaret diye ki.
    alla alla her zaman ben geliyom ki sana keyifle hem de sen gelmeden üstelik aylardır belki bir bir buçuk yıldır.
    :)
    bu sözünü duymamış olayım tamam mı.
    :)
    diline biber sürcem bak ama senin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Deep gelmesem de unutmadım fırsatım yok şu ara kimseye uğrayamıyorum.Yazın vaktim çok olur uğrarım herkese.

      Sil
  9. Boycının inşaatçının yakışıklısını çok görür oldum ,Zaten ülke şartlarına bakınca Üni.mezunlarını hangi alanda görürsem şaşırmam.

    YanıtlaSil