Sayfalar

9 Haziran 2012 Cumartesi

Proje var dediler geldik

Şimdilerde bir projeye dahil olmuş bulunmaktayım.Bu kadar işimin arasında belki bu eksikti durumu ama yararlı olacağına inandığım için bu projeye dahil olmaktan keyif duyuyorum.

Projenin Adı:Bloglar listesi 
Amacı:Blogların bulunabilinirliğini kolaylaştırmak ve blogların tanınmasını sağlamak.

Yararı:Türüne göre blog bulma şansınız olduğundan hangi tür blogu eklemek veya okumak istiyorsanız ona ulaşmanız daha kolaylaşıyor.Diğer yararlarını yaşayarak görün diyor ve uzatmıyorum.:)
Bu proje hayata geçti. Şimdilik gayet güzel gidiyor ilgi gayet yerinde ancak benim eklemek istediğim şeyler var.Yorum kısımlarını da ihmal etmeyelim.O zaman daha faydalı hale gelecektir.Bu projeden kişisel bir beklentimiz olmadığını söylemek isterim. Umarım hepimize faydası olur sevgiler blog severler.:)

Dipnot:Daha önce özenerek bezenerek yazdığım yazı silindi bu  da işte kısa ve öz oldu.Bu konuyla ilgili yazılmış diğer kaynaklar için tıklayınız.



6 yorum:

  1. ya ben de gördüm bazı bloglarda böle bi liste. anladım siz hani sözlük radyoda birlikte çalışanlar yapmışsınız iyi bişi olmuş ama sahiden de faydalı blogları çabuk bulup tanımak için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım faydası olmuştur sevgiler.Sözlük ve radyoyla ilgisi yok deep:)

      Sil
  2. vayy canına artık litaratürde kaynak olarak bulunmaya baslamısım:)))
    hepımıze hayırlı olsun tatlım gunduz baktım bulamadım dedım sıldı mı acaba sımdı baktım gordum umarım hep guzel seyler olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım sen kaynak olmayacaksın da kim olacak.:)

      Sil
  3. Bu liste benim de çok işime yaradı, daha şimdiden bir sürü blog buldum. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fayda sağladıysa ne mutlu amacımız bu faydalı olması herkes okumak takip etmek istediği türde bloga ulaşabilmesi.

      Sil