Sayfalar

3 Kasım 2012 Cumartesi

Amanında amanın kim gelmiş

Valla ne desem ne yazsam ki bilemedim.O kadar çok şey birikti ki yazacak.Zaman zamanı aylar ayları kovaladı.Bense kah yazacak vaktim olmadı kah yazacak kelamım. Bazende dönmeyi düşünüp düşünüp erteledim.Tıpkı her uyanmam gerektiğinde çalan alarmı ertelemeye aldığım gibi.Ama artık alarmı susturma ve uyanma vakti. Belkide uyandırma.

Yazmaya verdiğim bu arada hayatı dolu dolu yaşadım çoğu zaman isyan ettim çoğu zaman gülüp eğlendim.Yazmaya ayıracak vaktim mi yoktu mecalim mi bilmiyorum ama artık dönüyorum.Kalemim hoş geldin hoş yaz ama boş yazma diyorum.







14 yorum:

  1. hosgeldın nerelerdesın cok ozledım senı canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla anlatırım çok yoğun karmaşık dönemlerden geçtim.Ara verince de öle hemen dönemedim.Olsun buralardayım artık bende özledim hem yazmayı hem seni hem de blog dünyasını.:)

      Sil
  2. hoş geldin diyor ve ilk fırçayı atıyorum. bi daha arayı bu kadar çok uzun tutma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırça olamadı galiba ama olsun fırça fırçadır.Fırçalamak bağbında değildir umarım:PBu sefer baya uzattım sanırım.İnşallah bir daha olmaz diyim ne diyim.

      Sil
  3. hele şükür sesin çıktı.
    hoşgeldin tekrar aramıza.
    arada hep yok olurdun ama bu kez çok uzun sürdü.
    umarım neşen yerindedir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerinde çok şükür deep çok yoğundum bu sefer bildiğin gibi değil.Hala da öylede zaman yaratmaya çalışıyorum.

      Sil
  4. Bazen git geller hepimizde oluyor..Ama buradan kopmak zor. Hoşgeldin tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tam bir sene önceki gelişim.:)Gene bi git gel yaşamışım.:)Teşekkürler çok döndüm sayılmaz aslında fırsat buldukça yazarım belki arada.

      Sil
  5. Haha :)) hakikaten 1 yil onceki donusune hosgeldin yazmisim :) ama iyi oldu en azindan buradan kopmadigini ogrenmis olduk. Ayrica yazmaya devam, nadirde olsa...zaten kim kaldi ki buralarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyi oldu bende hatırlamış oldum ne kadar sık ortadan kaybolduğumu.:)Pek kimse kalmamış galiba olsun gelirler onlarda ara sıra.:)

      Sil