Sayfalar

9 Kasım 2012 Cuma

Bugün Ne Giydirsem?

Bugün ne giysem programını neden izlediğimi anlayabilmiş değildim. Bir ara sürekli sorguladım kendimi. Modaya hiç ilgim yok günlük hayatta kendime bile "Bugün ne giysem? "diye pek sormazken ne diye izliyorum ben bu programı diye.Ama bana iyi geliyor oradaki tipleri görünce halime şükrediyorum sanırım.Programı Bugün Ne Giysem'den çok Bugün Kime Giydirsem halinde olduğunu da söylemeden edemeyeceğim.Malum laf giydirmekten başka bir şey yaptıkları yok.



3 yorum:

  1. Orada ki tipler beni irite etse de bazen kılık kıyafet yanlışları hakkında güzel şeyler söyledikleri oluyor. Bende bazen akşam denk gelirsem bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynen öyle işte denk geldi mi izlerken buluyorum kendimi.:)

      Sil
  2. Sürekli çok fazla miktarlar harcamadan da iyi giyinildiğini söylemeye çalıştıkları bir program. Doğru sayabiliriz. Paran varsa güzel giyinirsin yoksa çok zorlayarak güzel giyinirsin:)

    YanıtlaSil