Sayfalar

28 Kasım 2012 Çarşamba

Demek İsterdim

O gün beni takip eden sapık zihniyetli insan.Beni bir korku ve hüzne sürüklediğinin bilincinde misin ya da bilincinde olsan daha fazlasını yapacak kadar insanlıktan çıkmış mısın?...demek isterdim anlayacağını bilsem.

Zor zamanlarımda yanımda olmayan dostlar.Sizi hiç suçlamadım.Düşündüm ki sizinde dertleriniz işleriniz vardı.Dertlerimi size yüklememek için uzak durdum ya da belli etmedim bir şekilde.Mükafat ya da övgü de istemedim bunu anlamanızı da beklemedim sizi uğraştırmamak için anlatmadım. Halimden anlamanızı beklemekse çok ütopik olurdu.Ama iş ben kendim bir şeyleri yoluna koymuş hayatıma devam ederken ne oluyor da beni suçluyorsunuz.Aslında siz bile utanıyorsunuz bunu söylerken.Ama beni üzmekten suçlamaya varan bencil hallerinizden de sıyrılmıyorsunuz.Pardon ama şöyle demek istiyorum size.Siz hayatınızı yaşarken bana mı sordunuz?demek isterdim.

O kadar zamandır çocukların hakkını gözetmeye uğraşıp ben önem verdikçe hocam bunlar devletin işleri takmayın,siz prosedüre uyun diyen sevgili müdür.Durumu size çok önceden anlatmama rağmen şimdi cumaya kadar beklememi talep etmeye nasıl utanmıyorsun. demek isterdim.Utanacağını bilsem.

Sevgili kısa sürede olsa birlikte çalıştığım çok yakın olamasak da muhabbet ettiğim meslektaşlarım.Tayinimin çıkmasından önce norm fazlası olmama acınası hallerle bakıp saçma sapan davranırken.Şimdi sizden daha iyi yere gidecek olmama bu kadar hasetle yaklaşmanızı fark ediyor ve anlıyorum demek isterdim.

Benim veliyle sorun yaşadığım ilk haftalarda gülüp bilmiş bir tavır takınan sevgili meslektaşım.Benden çok çok daha basit bir mevzuda veliyle ağız dalaşına girip öğrencileri bırakıp gidip hatta ağlamana ne diyeceksin.Bu mudur senin tecrübelilik anlayışın?Demek isterdim.

Beraber onca yolu gittiğim iyi ama bahtsız arkadaşım.İyilik olsun diye sırf sen benden istedin diye daha önceden de gene size yardım olsun diye istediğiniz bir konuda yardımcı oldum.Hemde bir seferinde çok hastaydım ki 2 gün rapor verdi doktor o günden sonra.Ama iyilikten maraz doğarı bir kez daha anladım.Bilsen de ben anlamıyorum demenin doğru olduğunu anladım sayenizde demek isterdim.

Daha kimlere neler demek isterdim kim bilir.Bir çoğu içimde kalıp çoğu zaman da unutulup gidiyor.Şimdilik bunları diyesim var.:)


22 yorum:

  1. Bunları yüzlerine söyleyebilse insan ne kadar rahatlar kim bilir değil mi ? belki de söylemek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte söylesem kendimi suçlu hissedecem söylemesem içimde birikiyor gene en iyisi yazmak sanırım.

      Sil
  2. Canım canlar çok sıkılmış belli.Attın içinden kurtuldun şimdi daha güzel şeylere odaklan. Önünde yepyeni şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın evet önümde şuan çok yeni durumlar var bakalım neler olacak gerçekten de odaklanmalıyım.

      Sil
  3. Bir şekilde içi dökmek, umarım size iyi gelmiştir. :)

    YanıtlaSil
  4. bence doğruyu söyleyesin hiç durmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor bazen her doğruyu her yerde söylemek doğru değil çünkü.

      Sil
  5. Ah isanlar işte..
    Keşke anlayabilecek olsalar..
    Ama hep demek istemekle kalıyor..

    Sen yeni yoluna bak canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık önüme bakmanın tam zamanı bir kısım yükü üstümden attım artık geleceğe bakıpinsanları biraz umursamamayı öğrenmeliyim.

      Sil
  6. blog da olmasa içinde patlayacaktı galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)Yok canım o kadarda değil patlamazdım ama iyi geldiğini inkar edemem.

      Sil
  7. ben de kımlere neler demek ıstıorum ama dıyemıorum:) bıseyı kafana takma hele de takılmayacak ınsanları kafana takıp moralını bozma canım benım:)
    sana dıyım ama röportajımızı yayınladım sımdı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm röportajı şimdi canım sağolasın tekrardan :)Demek istediklerimiz hep olacak maalesef.

      Sil
  8. Neyse ki kurtulmuşsun artık hepsinden :) Boşver tatlı bir anı olarak kalsın hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle umayım öyle olsun pek tatlı olmasalar da.:)

      Sil
  9. biricitimden sana geldim.
    kuzum bazen hayat inişli çıkışlı oluyor ama gerçek dostlar genede unutmaz.
    Öğretmenim aşure yemeye beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.

      Sil
  10. Bazen bende içimden geçenleri söylemek istiyorum ama çoğu zaman yutuyorum bakalım nereye kadar...
    Bloğunu izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru haklısın yut yut nereye kadar bende bilmiyorum ama sonra olmadık bir yerde patlıyorum o daha kötü oluyor en güzeli yutmamak aslında.Hoşgeldin bloguma sevgiler

      Sil
  11. Demek lazım belki de..
    Dikilip karşısına,hak edene hak ettiğini,anlayacağı dilden demek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen karşılarına dikilmeyi bile haketmiyorlar bazen de söyleyeceklerinin rahatlatmasından çok söylediklerinden pişmanlık duyacak olmanın endişesini duyuyorsun ve sonuç olarak içinde kalıyor susuyorsun.Keşke diyebilsem...

      Sil