Sayfalar

3 Kasım 2012 Cumartesi

Neler Olmuş...

Son yazımı haziranda yazmışım.Üzerinden 5 ay kadar geçmiş.Bir koskoca yaz tatili geçtiği gibi fazlası da geçti gitti.Önemli değişiklikler oldu hayatımda ve bunun dışında bende kendimi değiştirdim.Bazı konulardaki tutumum ve bakış açım konusunda.Yoksa ben hala aynı ben, huy kurusu durumları yani.

Bu süre içinde yaşanan somut olaylar:
1.Kız kardeşim evlendi.Düğünü oldu ve büyük telaşların içinden çıktık çok şükür.(Kesinlikle düğün işinin bana göre olmadığına karar verdim.)
2.4+4 sistemi geldi eğitim sistemine kocaman bir darbe vurdu.Ve bende bunun altında ezildim.Eğitim görende verende epey zor zamanlar yaşıyoruz.
3.Yukarıdaki sistem sonucu çalıştığım okuldan başka okula geçici olarak geçtim. Kendi sınıfımı yarıda bırakmak zorunda kaldım. Gittiğim okulda da 1.sınıf aldım.Varın siz düşünün gerisini yani.
4.Güzel ,iyi arkadaşlar edindim.Güzel zamanlar geçirdim.
5.Ablamın tayini İstanbul'a çıktı ve benim bir ayağım da artık İstanbul'da. İstanbul'u severdim zaten ama ayrıntılı gezince daha bir güzel olduğunu fark ettim. İstanbul ile ilgili tüm kötü anıların yerine güzellerini yerleştirdim.
6.Yakın arkadaşlarımdan biri evlendi inşallah mutlu olur.
7.Şimdilerde gene okulum değişecek tercih yaptım bakalım hangi okula nasıl bir ortama düşeceğim.Hayırlısı olsun bakalım.
8.Bir tabumu yıktım.Bunca yıl boşu boşuna zaman kaybettiğimi anladım.
9.Bol bol kitap okudum çoğu zaman günde bir kitap bitirdim. İnternetten uzak kalmanın en iyi yanı da bu oldu.Ve tabi ki bolca film,tiyatro, ve diziler izledim.Uzun zaman sonra konsere gittim iyi geldi.Anime izlemeye başladım.Geç kalmışım izlemekte diye düşündüm.Anime izlemeye başlamam sonucu evdekilerin çizgi film izliyor gibi dalga konusu olsam da her seferinde o çizgi film değil anime dedim.Bu diyalog böle sürdü gitti.:)
10.Aşk hayatım stabil hala aynı tas aynı hamam yani.Belki de ondan böyle huzurlu mutlu enerji dolu oluşum.Bu halimi seviyorum.Arada bir şeytan dürtmüyor değil ama sakın sakın sakın ha diyorum :)

2 bayram geldi geçti.Döndüm gene kürkçü dükkanıma.Zaten temelli gitmeyi düşünmemiştim.Ara verdim kendimden hayattan sıkıldığım yorulduğum bir noktada.Birde baktım aylar geçmiş.

Ve şimdi birde baktım burdayım...



26 yorum:

  1. Bu surede ozlettin kendini canim.
    Anime derken daha acsana biraz bende kore dizilerine merak sardim bu aralar. tavsiye ederim cok guzeller.

    Arada bir ara verip nefes almak iyi gelir. Sen de tebdili ara yaptin ferahlik bulursun insaAllah. Bu arada kardesine ve arkadasina mutlukuklar. Ablanada Allah sabir verdin. Istanbul zor sehir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde özlendiniz bu arada.Özledim buraları.Anime olarak avatar ve narutoyu izledim.İtiraf ediyorum çizgi film gibi.Neticede çizgi yani.:) Tavsiyeni dikkate alacağım.Bu aralar nerde güzel kitap film dizi var onları araştırıp izlemeye okumaya çalışıyorum.

      Ara vermek gerçekten iyi geldi.İnşallah sende mutlu olursun canım sağol. İstanbul hem zor hem güzel şehir.Ama Urfa'dan sonra ona epey iyi geldi.Bence de yaşaması zor ama gezmesi güzel geldi bana.:)

      Sil
  2. hoşgeldin sefalar getirdin :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz! Biraz uzak kalmak size yaramış anladığım kadarıyla. Böyle ufak kaçamaklar da gerek kimi zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk.Evet sanırım iyi geldi.İnşallah öylede devam eder.Yazmayı çok özlemiştim dönmekde iyi geldi.:)

      Sil
  4. hoşgeldin huyumcum, bende blog alemini hepten bıraktın sanmıştım, 5 ay ara verilir mi insaf yaa (ben bir sene ara vermiştim o ayrı :P ) animeyi banada tavsiye etmişlerdi ama bu yaştan sonra çizgifilm izlemeyim dedim yaa, nasıl beğendin mi sen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film tavsiyelerini dikkate alacağım baktım bloguna. Huyumcum demişsin bir ara ismimle yazdın sandım.:)Animeyi sevdim ben harry potter falanda sevdiğim için.Yani çizgi film tadında ama bir dene istersen. Avatar'ı ve Narutoyu izledim ben.Naruto çok uzun şöyle söyleyim nerden baksan 400 üzerinde bölümü var ve ben hepsini izledim hala da yayınlanıyor yenileri.O değilde japoncaya hakim olmaya başlayacam yakında.Alt yazılı olduğu için.Baya kaptım sayılır.:)

      Sil
    2. 400 bölümmü o neymiş öyle yaa, benim bildiğim en uzun dizi yalan rüzgarıydı :) bir ara bakim ben ona..

      Sil
    3. Tamamdır ben başka animelerde bakacam daha güzel olanları varmış.İzleyince haber ederim.:)

      Sil
  5. he hey heyy, hoşgeldin. Okul değiştirmek yorucu olsa gerek. Ama farklı insanlar, aklı ortam... İnsan hep aynı yerde çalışmaktan da sıkılıyor.
    Yazılarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldukk:):)Evet yorucu daha çocuklara nasıl açıklayacam bilmiyorum.Kesin ağlayacaklar çok minikler ve çok bağlandılar.Veda edip etmemem gerektiğinden emin değilim.Diğer türlü farklı ortam iyi ama alışıncaya kadar biraz zorluk oluyor.Gene de umutluyum inşallah gideceğim okul iyi bir okul olur.

      Sil
  6. Hoşgeldin... dilerim her şey gönlünce olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk...:)Umarım hepimizin gönlünce olur.Huzurlu mutlu günler geçirmek dileğiyle.

      Sil
  7. hoş geldin huyumkurusun, güzel bir dönüş olsun dilerim.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Luna umarım öyle olur.Sizleri görmek güzel.

      Sil
  8. Önce merhaba,hoş geldin..
    5 ayda çok şey yaşamışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk teşekkürler.Hepsini yazmadım aslında ama evet yoğun bir dönemdi.:)

      Sil
  9. Yazılarını özlemiştik. hoşgeldiniz tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk profösör bende yazmayı çok özledim.

      Sil
  10. bir hoşgeldin de benden..:) hoşgelmişsin huyum..:)

    YanıtlaSil
  11. huyumkurusun daha birkaç gün önce bakmıştım bloguna. nerelerde acaba diye düşünmüştüm. hoşgeldin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk netten uzak kalmıştım bu ara ondan pek zaman ayıramadım.Ama şimdi döndüm buralardayım.:)

      Sil
  12. Hoşgeldin :)) özlemiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk bende özlemiştim.Görüşmek güzel.:)

      Sil