Sayfalar

16 Aralık 2012 Pazar

Bu Akşam

Bir gün oturup taslaklarımı yayınlasam herhalde yayınladıklarım kadar bir o kadarda taslağım var.Bu mükemmeliyetçi tavrımdan sıyrılmadığım sürece  ya da kafamı toplayamayıp yarım bıraktığım sürece sanırım bu böyle sürüp gidecek.He yayınladıklarım çok mu mükemmel?Elbetteki değil.Ama sıyrılmaya çalışıyorum işte.Yazıp anında yayınlamazsam bir daha yayınlayamıyorum çünkü.

Ne zaman blog yazmaya ara versem beni geri döndüren şey yazdıklarımın beni mutlu ettiğini, okuyunca bir anlam ifade ettiğini  anlamam oluyor.O yüzden sanırım bu mecradan hiç bir zaman tam olarak ayrılamayacağım.

Şu anda kendime Türk sanat müziği ve türkü gecesi yapıyorum.Müzikle doyuyor ruhum.İnsanın ruhu böyle doyunca ilham da geliyor yazası da.

Bu arada yarın bugün olduğu gibi gene seminerim var.Öğretmen eğitim vakfının düzenlediği bir seminere katılıyoruz okulca. Eğlenceli bir seminer ama çok yorulduğum bir gerçek.:)Ama hala yatmadım gene üstelik dünden de uykusuzum.Her zamanki halim siz boşverin.:)

Kendimi az da olsa serbest bırakmaya başladım.Yaş oldu 28 anca bu kadar oluyor.İdare ediyorum kendimle.Ama bu süreç biraz sancılı ve değişim biraz zor.Ama insan istediği ölçüde biraz kendini değiştirmesi yenilemesi güzel sonuçlar doğurabiliyor.Tabi bunu uzun süredir planlayan yapan var mı benim gibi bilmiyorum.Deneyip göreceğim sanırım.İnsanların deneyip yanılmasını izlemekten sıkıldım sanırım.Hata yapmayı kabullenmeyi öğrenmem gerekiyor.


4 yorum:

  1. Degisim cok zor evet...Ama basimizi derde sokan, uzulmemize neden olan, begenmedigimiz oyle cok yonumuz var ki,degisimdan baska yol yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişmek sancılı belki ama gerekli olduğu kesin.Deniyorum bende işte kendi çapımda.

      Sil
  2. hata yapıcam deme kendını serbest bırak ne yasanılacaksa yasanılıo bu hayatta canım ben senı gecen mımlemıstım yaa:)twitterda yazmıstım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım canım gene pek vaktim olmuyor bu ara.

      Sil