Sayfalar

4 Aralık 2012 Salı

İstanbul Misafiri


Fotoğraf alıntıdır:http://photographerss.blogcu.com/gunun-fotografi-istiklal-caddesi/11753119

İstanbul Misafiri

Kalabalık gecendeyim İstanbul
Beynim gene yalnız olsa da,
Düşüncelerim hep kalabalık.

Senin kalabalık sokaklarına,
Kalabalık caddelerine inat
Yalnızım İstanbul.

Ayaklarım yürüyüp gitmek istiyor istanbul.
Kalabalık İstiklal Caddende,
Öylece yürüyüp durmak istiyorum.
Kimse bulamasın yalnız olayım istiyorum.
Kimseyi duymayım, kimse beni görmesin istiyorum.

Deniyorum İstanbul.
İstiklalin de kaybolup sana karışmayı deniyorum.
Sende bilmişcesine bırakmadın be İstanbul.
Ama ben sana ait değildim misafirindim İstanbul.

Yollarında çoğu kez harap olmuş,
Yollarında kendini unutmuş,
Çok gülmüş, eğlenmiş,
Çoğunlukla senle ağlamış,
Kendimi sende unutmuş olsam da
Ben sana ait değilim İstanbul .

Sense kimsenin olamayacak kadar büyüksün
Bense kimsenin olamayacak kadar tükenmiş
Senin olamayacak kadarsa misafirim sana
Sen beni bekle  İstanbul, uğrarım arada sırada
İkimiz de birbirimize bağlanmadan yaşayalım usulca

6 yorum:

  1. İstanbul'a anca misafir olunur zaten.:) Güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sahiplenmeye gelemeyecek kadar başına buyruk bir şehir:):)

      Sil
  2. istanbul harika bir şiir olmuş eline sağlık ama dikkatini çekmek istediğim kalabalık şehirde yalnız olmaktan çok kalabalık şehrin ışıkları ve her yana ışığın altında farklı bir acı ve farklı bir sonun yaşandığı;birde tükenmişlik gerçekten zordur doğru inşallah umutların gerçekten tükenmemiştir. tükendiğin an sonsuzluğa karıştığın an olmalıdır sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum dileklerine ben şiirlerimde biraz melankolik yazarım gerçekten o kadar tükenmiş ve umutsuz değilim.:)Hayat devam ettiği sürece umut vardır.:)

      Sil
  3. heeeey ne güzel yazmışsın biraz buruk gibi ama etkileyici.
    yine şiir yazsanaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyorum arada :)Teşekkürler deep.

      Sil