Sayfalar

4 Aralık 2012 Salı

Pişmiş tavuğun başına bile gelmeyenler

Evet beni buldu.Bu hafta sonu gene İstanbul'a gittim.Buralarda pek anlatacak vaktim olmamasının ana sebeplerinden biri kaç haftadır üst üste ya bir yerlere gidiyorum ya birileri geliyor ve ben nete girecek vakit bulamıyorum.Hafta sonu öyle yoruluyorum ki hafta içinin temposuna anca yetişiyorum.Gene de bu arada ihmal etmeden Şafak Vakti'ne gittim.

Olaylar zincirine geçmeden önce biraz genel durumdan bahsedeyim.

Yeni okula başlamış bulunuyorum.Hatırlarsanız tayinim çıkmıştı.Bu okulda da gene 1.sınıf düştü.Ama okul çok rahat küçük sevimli ve daha önce çalıştığım yerlerden gerçekten çok daha iyi.Sınıf mevcudum 22 ki en fazla sayıda bendeymiş.Bana zaten bu bile çok az görünüyor.Sınıfın en yaramazı dedikleri benim daha önce okuttuklarıma göre çok hafif düzey kalıyor .Anlayacağınız okul konusunda rahata erdim gibi yani inşallah maşallah diyelim henüz yeniyim malum.Söylememe gerek bile yok hiç yaşıtım yok.Zaten doğum tarihimi gördüğünde müdür sevinmiş.Evet bu sayede hala kendimi çok genç hissediyorum.Hoş yaşlı da sayılmam da böyle ortamlarda hiç büyümüyor gibisiniz :)Bu arada müdürüm çok tatlı bir kadın.

Eski öğretmenden sonra çok işlerim var velilerin ağlayarak uğurladığı öğretmenin yerini doldurmam gerekiyor.Gerçi benim velilerimde az ağlamadı vedalaşırken.Neyse şuan sınıfı yeniden kendime göre düzenlemek, oturtmak biraz zamanımı alacak.Hummalı bir çalışma içindeyim.Ya şu erkek öğretmenler kötülemek gibi olmasın ama sınıf düzeni diye bir şey uygulamıyorlar.Bir kadın eli değmeli olayı söz konusu.:):)Birde sene başından beri hiç deftere başlamamışlar yeniden oturtmam gereken bir yazı düzeni söz konusu anlatmakla bitmez işler sürüsü beni bekliyor...

Pişmiş tavuğun başına bile gelmeyen hadiseler:

İşte bu yoğunluklar yetmezmiş gibi her hafta sonu da ayrıca doluydum.Bu hafta gene İstanbul yollarında olan ben Bu sabah feribotla dönecektim.Feribot seferleri iptal oldu.Daha sonra otobüse yetiştim.Otobüs trafiğe takıldı.Sonra o yetmezmiş gibi arıza yaptı baya bekledik.Daha o da yetmezmiş gibi uzunca bir süre benzin almasını bekledik.Sonra otobüsün bineceği feribotu bekledik.Derken 3.5 saat sürmesi gereken yol 5 saat sürdü.Birde zaten okula geç kaldım daha ilk günden paniği yaşarken uykusuz olmama rağmen stresden uyuyamadım.Sonra kendime geleyim diye feribottayken bi lavaboya gideyim dedim demez olaydım.Bir anda  deniz dalgalandı sırıl sıklam oldum.Çoraplarıma kadar ıslandım.Zaten direk okula geçecektim tamamen perişan haldeydim.Artık kendimi gülmeye verdim.Zaten bu halde müdür de herkes de acır halime diye düşündüm acınacak halime güldüm.:):)

Okulu arayıp haber verdim 2.derse ancak yetiştim.Veliler 1 ders idare etmişler sağ olsunlar.Sonra zaten teneffüse çıkacak zamanım bile olmadı.Ama gıcık bir öğretmen tespit etmeme yetecek kadar bana bulaşacak birine rastladım.Sıfırdan mı alıyorsun? Uyum haftasına yeniden mi döndün? gibi gibi saçma sapan salak cümlelerle sinirimi bozdu ki öğretmenler odasında başkalarına karşıda biraz kıskanç olduğunu keşfetmiştim. İyide sanane sana hesap mı verecem ne yapacaksam yapacam...:):)Kendince sinir bozmaya çalışıyor.Bu insanlar bir alem doğrusu.

Çocuklarsa sevimliler.Oyun hamurundan insan yaptım diye gelenler ,oyun hamurundan pasta yapıp bana getirenler,fısıltıyla konuşun dediğimde fısıltı ne diye soranlar mevcut.Bu çocuklar da daha şimdiden beni sevmeye başladılar elimi tutup yanımdan ayrılmıyor keratalar.





6 yorum:

  1. Bu havada ıslanmak...çok kötü olmuştur eminim. Neyse ki çocuklar unutturmuştur ..Rahat bir ortam olmasına sevindim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kendi geldim ki sorma.Birden tokat yemiş gibi oldum.Çocuklar ve iş yoğunluğu her şeyi unutturdu.Teşekkürler gerçekten rahat bir çalışma ortamı olacak gibi görünüyor.

      Sil
  2. merhaba blogunu az önce keyifle izlemeye aldım, bana da beklerim umarım sende takip edersin

    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bir bakarım bloguna:)

      Sil
  3. arada bir pişmiş tavuğun halinden anlamak için bunların olması gerekiyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende haklısın ama ben başıma gelmeden de anlayabilirdim.Bu kadar doğrudan yaşayarak öğrenmeme gerek yoktu.:)

      Sil