Sayfalar

2 Ocak 2013 Çarşamba

2012 Kritiği

Geçen yıldan beri çok şey değişti hayatımda.2011 de yaşamaya başladığım depresyonu 2012 de noktaladım ve yılın başlarında almış olduğum bir çok kararı uyguladım.Sonuç benim açımdan mutluluk verici.

2012 yılı benim için bir değişim,düşünme,mücadele,inzivaya çekilmek gibi süreçleri barındırdı.Sık sık kendimi sorguladım kararlar aldım ve saklandığım yerden çıktım.Hayatı yaşamaya başladım.Kendime koyduğum bazı kuralları esnetip,insanlara verdiğim değerden epeyce kıstım.Bundan 3-4 sene önceki huzurlu hallerime geri dönüş yaptım.Hata üstüne hata yapmayı bırakıp, durup düşündüm ve hayıflanmayı bırakıp sorun olan şeylerle mücadeleye giriştim.Artık büyüdüm...

 2012 de devlet bana çok yamuk yaptı.Eğitim sistemini alt üst etti.Bu süreçlerde benim hayatımı karman çorman etti.Birden fazla okul değiştirdim.Yeni insanlar tanıdım.İyi,güzel bazen sinir bozucu bazen enteresan olaylar yaşadım.2012 yazında inzivaya çekildim.Eylülde tempolu bir hayatın içerisine devlet eliyle itildim.Yerleşik bir okula geçişim benim adıma süper oldu.Devlet her ne kadar sistemi alt üst etmiş olsa da ben şanslı olanlardandım.Çok güzel bir okula düştüm.Her ne kadar yorulsam da şu süreç de mutluyum.

2012 de ablamın tayini İstanbul'a çıktı.Kız kardeşim evlendi.Ablamın tayininin İstanbul'a çıkmasıyla aramızdaki buzlar eridi.Güzel anılar,anlar paylaştım.Onun sayesinde güzel yürekli iyi bir dost ve bir abi kazandım.

2012 de alkolle,sigarayla tanıştım.Gözümde büyüttüğüm ya da abartıldığı kadar benim için sorun teşkil etmediğinin farkına vardım.Bağımlılık elbette ki kötü bir şey ve ben bir şeyin esiri,bağımlısı olmaktan nefret eden biriyim.Dizileri bile o yüzden sürekli takip etmem.Ve bağımlı değilim olmaya da niyetim yok.

2012 de karakterimden verdiğim bazı ödünler hala mevcuttu.Süregelen hataları maalesef ki  hemen değiştiremiyorsunuz.Hala duygusal ve hala değer veren biriyim.Dozaj konusunda önemli bir indirime gitmiş olsam da huylu huyundan da vazgeçmiyor.

Duygusal ilişkiler konusundaki kararımı uygulamış olmamsa bana çok büyük kazanç sağladı huzuru yakaladım,kendi normal hallerime döndüm.Bunu kolay kolay bırakmaya da niyetim yok.

Şuan kafamı kurcalayan tek önemli sorun var o da benden bağımsız ve benim önleyemeyeceğim bir durum.Yapacak bir şey yok.Herkes istediği hayatı yaşıyor.Ve zamanında ben demiştim diye bir durum söz konusu, artık elimden gelen sadece uzaktan izlemek ve gerektiğinde yanında olmak olacak.İlerleyen günlerde yaralanmamak ve yaralamamak adına ise aldığım kararı uygulamak niyetindeyim.Bakalım 2013 de neler olacak...

İş hayatında ise yeni okulda kendimi ispatlamak gibi bir süreç içindeyim.Şuana kadar zaten yeterince bunu hissettirdiğimi düşünüyorum amacım bu olmasa da süreç böle gelişti ve ilerleyen günlerde bunun başıma iş açacağının farkındayım.Göze batınca illaki okların hedefi olacak olsam da hazırım ...Artık vurulmamak için gizlenmek yok, ortaya çıkıp savaşma vakti...

2012 de aldığım bir çok kararı uyguladığımı görüyorum kendimi tebrik ediyorum ve bu süreçte bana farkında olarak veya olmayarak destek olmuş olanlara teşekkür ediyorum.

2013 için alacağım kararlar bir sonraki yazımda mevcut olacak. Bakalım durup, düşünmeli  yim ve doğru kararlar almalıyım.


4 yorum:

  1. zor bir yıl olmuş ama hepsi geride kalmış, önemli olan bu.
    sigarayla başlayan ilişkinin 2013te bozulmasını diliyorum, sana zarar vermeden :)
    okulda da iyi şanslar. zordur bilirim. umarım iyi dostluklar geliştirebilirsin o savaşın içerisinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dostluk olur mu bilmiyorum.Dostluk kavramına karşı pek iyi anılar biriktirmedim.Ama güzel arkadaşlıklar çıkacaktır.Benden yana kimseye zarar gelmez o yüzden bana özel bir hasetleri olmadıkça sorun yaşamam sanırım.

      Sil
  2. baya hareketli ama bi o kadar da bilinçli bir 2012 geçip gitmiş senin için..
    dilerim her gelen yıl bir öncekinden daha gönlünce daha huzur dolu olur.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet gerçekten her anlamıyla hareketli ve dolu bir yıldı.Öğretici ve yıpratıcı bu yılın ardından artık güneşi görebiliyor olmak mutluluk verici.Umarım hepimiz için huzur ve mutluluk dolu bir yıl olur.

      Sil