Sayfalar

6 Ocak 2013 Pazar

2013 Listem

Geç olsa da 2013'de yapmak istediklerimin listesi

1.Araba almak istiyorum.Daha doğrusu artık bir birikim yapamadığımı fark ettim.En azından borçlu olursam öderim diye düşünüyorum.

2.Kimseden bir şey beklememeyi öğrendim.Benden de bir beklenti içinde olmamaları gerektiğini insanlara yaşatarak öğretmeliyim.Bencil olanlar bilhassa buna katlanmalılar.Bu yıl bunu bol bol hissettireceğim bir yıl olacak.2012 de sinyallerini verdiğim değişim geri dönülemez bir şekilde devam etmekte.

3.İşim konusunda daha cürretkar atılımlar yapmaya niyetliyim.Benden çok daha az bilgiyle insanların farklı yerlerde gördükçe kendimi hafife almaktan vazgeçmem gerektiğini görüyorum.İnsan bir şeyleri bilmeye başladıkça ne kadar çok şey bilmediğini fark ediyor.Bu yüzden hep çok az şey bildiğimi düşünürüm.Bu aslında doğru bir düşünce olmakla birlikte bazı konularda geri durmanıza sebep olduğu için kötü yanları da mevcut.

4.Duygusal ilişkilerden uzak durma kararım da hala ısrarlıyım.Bunun bana o kadar olumlu etkileri oldu ki henüz bundan vazgeçmeye hazır değilim.

5.Bol bol kitap,film,dizi,sinema ,tiyatro bu yıl da olmazsa olmazlarım.Ne yapayım boş boş avm gezmekten hoşlanmıyorum.

6.Fırsat oldukça gezmece tozmaca .Görmediğim 3 il daha görmek istiyorum.

7.Ailemin ve sevdiklerimin hatalarını görmezden gelmek yerine kabullenmeyi ve ona göre davranmayı düşünüyorum.Uygulamaya geçtim bile.

8.Bilgisayarımı toparlayıp dosyaları mı düzene sokacağım.

*Okunacaklar listesi oluştur.

*İzlenecekler listesi
*Gezilecek yerler listesi
*Öğrenilecek şeyler listesi

Bu böyle uzar gider.Ama hiç bir zaman bu konuda kendime dayatmacı olmadım.Spontene gelişti genelde.Ama bir listem olsa fena olmazdı hani acaba hangi filmi izleyecem diye düşünmem film izleyeceğimde film aramakla zaman kaybetmem hiç olmazsa.

9.Kendime daha fazla özen göstereceğim.

10.Yapmayacağımı bilsem de uyku düzenine dikkat edeceğim.:)

11.Origami öğrenmeye devam.

12.Daha sık yazmaya çalışacağım.

13.İşlerimi biriktirmeden zamanında yapacağım.

14.Söz karamsar olmayacağım artık ufak şeyleri takmayacağım.

15.Hayatı güzelliğiyle yaşayacağım..İnsanlar neden böyle demeyi bıraktım artık ben iyi ki böyleyim demeye devam edeceğim.

16.Kendimi de düşüneceğim tamam valla :)

17.Şu evi derhal toplayacağım.Dağınıklık içinde huzur bulamıyorum.Huzuru geçtim böyle devam ederse kendimi de bulamayacam.:)

18.Bisiklet kullanmak istiyorum.

19.Uçurtma uçurmak.

20.Resim yapmak.Yağlı boya ile ...

21.Puzzelarımı çerçeveletmek.

22......

Yaşayacağım dolu dolu mutlu bazen hüzünlü ama yaşayacağım.Hata yapmaktan korkmadan, umursamadan kimseye göre değil kendimce yaşayacağım...





6 yorum:

  1. Umarım bu listedekilerin hepsini büyük bir keyifle yapabilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 2012 listemin çoğunu yapmışım.Bunu da yaparım inşallah teşekkürler.

      Sil
  2. 22 neden ..... huyumcum bence orayı doldur yoksa benim aklıma kötü şeyler geliyor :)) bide sende hep bi müdür tipi görmüşümdür bence bu konuyu bi düşün sen ;) bide araba konusunda çok iyi düşünmüşsün, öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 23 24 diye devam eder manasındaydı ama sen gene bir cinlik düşünmüşsün.:)Aklına mukayet ol benden kötü kötü :)istekler çıkmaz.:)Müdürlük için çok erken ya öğretmenliğe bir doymam lazım:)Ben daha faklı atılımlardan bahsettim ama öğretmenliğin yanında devam edebileceğim türden olsun istiyorum.

      Sil
  3. Bir de mızıka çalmasını öğrenseniz. Çok doğal ve doğaçlama namelerin sizden çıkması hoş oolmaz mı. Sırt çantanızda iki tane ağız mızıkası bulundurun. Sokaktaki çocuklara bile üfleseniz, onların yüzündeki ifadeyi bir roman bile yazabilirsiniqz. Birini de kimsesiz bir çocuğa armağan olarak verebilirsiniz. O mızıka o çocuğun hayatı boyunca önemini yitirmeyecektir. Onu tebessümü sana pozitif bir enerji olarak dönüşüm sağlayacaktır. En azından ben böyle yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim siz mızıkayı çok sever ve çalarsınız.Ben pek çalabileceğimden emin değilim.:)

      Sil