Sayfalar

6 Ocak 2013 Pazar

Anılarıma Dİpnot

Yılbaşı haftasının benim için enleri...

Beyoğlunda bir sokakta...

Mekana davet eden adamdan bir cümle

"Manzaramız çok güzel.Gözlerini kapatınca boğazı görebiliyorsun.:))"

Epeyce gülmüştüm...

Birde o gün yediğimiz bir kazık var ama hiç bir kazık o kadar güldürmemişti beni.Güldürenlere selam olsun...

Philips yaptı o ışıkları...

Hastayım Dedim dedim inanmadınız videosunun yarattığı şok ve ardından gülmeceler...

Arabanın üzerine atılan ekmek kırıntıları ötesi koparılmış ekmekler bütünü...

Avmlerin 8:30 da kapanması

...





6 yorum:

  1. gözleri kapatınca boğazı görmek
    ne güzelmiş
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de iyiydi.:):)Size de hayırlı sabahlar.

      Sil
  2. dayı çok komikmiş hihi, bizde kafede müşterileri arka bahçede şelale var diye kandırıyorduk :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende de opotansiyel var bilirim.:):)İşletmeci ruhu bu olsa gerek.Ama çok güldüm ya.

      Sil
  3. Gözümü kaparım, işimi yaparım der gibi. İnsan gözleri kapandığında nereyi görmek istiyorsa oranın ta içinde olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynen öyle düşündüm ve bu gerçekten güzel bir duygu.İnsan bazen gözlerini kapatmalı ve olmak istediği yeri hayal etmeli.

      Sil