Sayfalar

9 Ocak 2013 Çarşamba

Cem Yılmaz Ve Kar Tatili





Bugün de yarın da okullar tatil.

Ee bu durumda benim için epey sevindirici.Yığın işim olduğunu düşünürsek ilaç gibi gelmesi lazımdı.Ama ben ilaçları boşa harcadım.Bugün dün gitmek istediğim sinemada gösterime giren Cem yılmazın gösterilerinin toplandığı gösterime gittim.O saate kadar uyudum evet itiraf ediyorum.Uyandığımda saat 15:30 civarıydı.:)Apar topar hazırlanıp.Saçımı bile taramadım:P Tamam ya hafiften saç kremi sürdüm. Tarasam iyice kötü olacaktı. Çıktım evden aceleyle.Bereyi de takınca zaten saçını yapsan ne çare bozulmuştur yani.Çokta taktım mı hayır zaten uykudan uyanmışım o saate kadar uyumuşum zombi gibi gittim sinemaya.Avm'nin içine girdim koşturarak yetiştim filme.Filmin önünde bir kuyruk bir kuyruk sormayın.Zaten dünden almasaydım ne yataktan çıkar giderdim ne de bilet bulabilirdim.Bu arada 16:20 başlama saati.Yani yataktan çıkmamla filme gitmem arası 1 saat bile yok.Evden de 16:00 da çıktım.Neden bu saat detayına giriyosun diyebilirsiniz.Sebebi şu ki ben yoldayken benim tahminim asansördeyken deprem olmuş.Ev de olsam kesin hissederdim.O koşturmaca da fark etmedim ama millet diyordu deprem olmuş falan diye.

Gösteriyi izleyeceklere öneriler

*Yanınıza su ya da içecek bir şeyler alın.Gülmekten boğazınız kuruyor.
*Cep telefonuyla pek oynamayın .Zaten isteseniz de çıkartmaya çekiniyorsunuz.Gösteriyi izleyince daha iyi anlayacaksınız bunun sebebini.
*Birde mümkünse kalabalık gidin ve bol bol gülün.:)


Neyse işte gittim sinemaya doğru düzgün ara verilmeyince bir de salon dolu olduğundan epey havasızdı.Girdim arka sıralardan bir yer almıştım oturdum.Şimdi salaklık bu ya tek gittim sinemaya. Ben genelde filmlere tek giderim.Arkadaşlarla sinemaya ayarladıydım ayarlamadıydım olayına girince iş uzuyor.Birde yanımda filmi izlerken konuşulmasından hiç hoşlanmıyorum dikkatimi vermek istiyorum.Hafta içi giderim genelde, salonda pek dolu olmaz keyifle izlerim.Avm gezmeyi alış veriş yapmayı seven kadınlardan olmayınca bu tarz aktivitelere yöneliyorum.Seviyorum sinemayı.Bunu da alışkanlık haliyle tek alıvermiş bulundum.Sinemaya  girinceye kadarda aklım başıma gelmedi.Malum kar tatili ipini koparan bütün öğrenci milleti oradaydı.Gösteride daha çok kadın erkek ilişkileri,cinsellik ve bel altı esprilerden oluşunca  ben pek rahat gülemedim erkeklerin arasında kalınca biraz kasıldım.Ama gene de gülmekten boğazıma ağrılar girdi o ayrı.Konu Cem yılmaz olunca benim gülmemem imkansız.Gene de pişman değilim, yani gittiğime.  Tek gittiğime pişmanım sadece.


Cem Yılmaz deyince aklıma küçük küçük gülümseten anılarım geliyor aklıma.

Bir tanesini anlatayım.Çok içimden geldi yahu.:P:)

Tarihe gidiyoruz....

          Eskiden bundan 8 yıl kadar belki daha fazla yıl önce Cdlerde film falan izlerdik. Tv ye bağlayıp VCD yi ve bu filmler genelde korsan olurdu.Ailecek oturup izlenirdi.Bir seferinde de Cem Yılmaz'ın Cdlerini izleyecez.Neyse herkes kanepeye sıralandı.Teknolojik işler genelde bana düşer. Ben de yere odanın ortasına oturdum.Cd takılır çalışmaz, değiştirilmesi gerekir ya da biri tuvalete gidecektir film durdurulur. Bu işler hep bana bakıyordu ve bu sebeple bende odanın ortasına VCDye yakın bir yere kuruldum.Arkada kanepe de 4 kişi diğer kanepede de var .bir iki kişi.Neyse cd başladı ben bilmiyorum kaç dk geçti.Cd yarısı oynamıştır en azından.Ben gülmekten, yerdeyim zaten yerlere yatıyorum, kıvranıyorum, kopuyorum, gülüyorum. Nasıl gülüyorum ama arkadaki grubun hiç farkında değilim.Cd tamam ses sorunu vardı ama ben sadece ona odaklandığım için kimsenin farkında değilim.Sonra bir ara dikkatim dağıldı, konuşmaları duydum.Biri diyor ki,bu kardeşim oluyor."Yok ya anladığından değil gülüyor işte öyle."Hayıflanmış yani kendilerine anlamadıklarını konduramıyor. Ben öle gülüyorum deliyim ya alla alla:):)Diğer hepsi bana bakıyor bön bön ne yapıyor bu diye.O anda döndüm baktım hepsine, bir toparlandım. "Ne oldu?" dedim." Siz niye gülmüyosunuz?" "Bunun neresi komik?" diye benle dalga geçmeye başladılar."Nasıl gülmezsiniz ya çok komik." diyorum."Biz bir şey anlamadık." dediler."Buna mı gülüyosun." Ya bir laf anlatmaya çalışıyorum.Kapatacaklar mecbur bende onlara uyup başka bir şey izleyecem diye ikna etmeye çalışıyorum.Biraz da ses kalitesi kötüydü çoğunu duyamamışlar yarım yamalak da komik gelmemiş.Sorunu çözmeye çalıştım.Neyse sonra ses sorununu hallettim onlarda gülmeye başladılar, sevdiler de. Gene de benim kadar değil sanırım.

                                      Bu oyuncağa benziyor muydum acaba?:P.):)


      Cem Yılmaz'ın esprilerini hep zekice bulmuşumdur.Bu gösteriye de gitmesem olmazdı.Ve Cem yılmaz denildiğinde genelde bu anı aklıma gelir tebessüm ederim...

Beni dinlediğiniz pardon okuduğunuz için teşekkür eder yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.Evet hep içimdeydi bu saçma salak espriyi yapmak haydi gittim ben..):)

12 yorum:

  1. Bugün de ben mi gitsem acaba ?...

    YanıtlaSil
  2. Benim esim sirketiyle birlikte gosterisine gitmisti cok guzelmis, benid goturecekti ama sinemaya gectiler kismet bende sibemadan seyredicem artik:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gösterisine gitmek bir türlü nasip olmadı ama bende istiyorum gitmek.Sinema da gülersin git bence de:)

      Sil
  3. bende gıdıcem onerıne uyup:)) kar efektı bu arada guzel olmus her yerde kar varrrr zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler biricit karlı her yer baya tatil oldu yarın pazartesi sendromu yaşayacam resmen.:))

      Sil
  4. Sac kremine takıldım bende :D ablam geçenlerde bu krem fazla senin olsun dedi. Bende aldım ve kullanmaya başladım. Birkaç gün sonra ablam bana geldi ve bu sac kremi haberin var mı dedi :D sooook oldugum an o andı :D ama artık sakallarım daha gurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gür mü bana döküyor gibi geliyor ama mecburen kullanıyorum.:)Boşver işe yarıyosa kullan jole gibi sertleştirmeyip doğal haliyle kaldığı için seviyorum saç kremini.:)Bu arada saç kremi derken şampuan değil şu 7/24'lerden yoksa saçıma sürüp çıkmam tuhaf olur:PAma el kremini saçına süren yurtta bir oda arkadaşım olmuştu.Yapma etme desek de kızı vazgeçiremedik.Jole de teklif ettik ama işte:):):)

      Sil
  5. Sacları dökebilir belki ama sakallara pek etkisi olmuyor :D ben el be yüz kremi gibi kullandığım icin sonucun ne olduğunu tam bilemiyorum :D lakin sac kremi olduğunu öğrendikten sonra yüzümde sivilceler çıktı :D stresten mı yoksa kremin etkisimi bilemiyorum :D bu arada el kremini sac kremi olarak kullanan arkadaşı da tebrik ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Strestendir o sanırım:Pİsviçreli bilim adamlarına sormak lazım.Bu konuda yetkin bilgiye sahip değilim.:)Arkadaş hakikaten tebrik edilecek bir varlıktı.1 seneden az odamızda kalmıştı(atıldı da diyebiliriz.:)) ama kendisini anlatsam bana 3 postluk yazı çıkar.:)

      Sil
  6. Haha olabilir :D İsviçreli bilim adamları bu konuda benle iletişime geçerlerse onlara büyük bir tez konusu olabileceğim kesin :D
    Bu arada su enterasan arkadasinı merak ettim :D ilerleyen günlerde yazılarını bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım mı aman eksik kalsın ben arkadaşım diye lafın gelişi dedim. Pek arkadaş olduğumuz söylenemez.:).)Gene de ufak bir post yazabilirim hatrın için tabi zaman bulabilirsem.:)

      Sil