Sayfalar

12 Ocak 2013 Cumartesi

Kim Milyoner Olmak İster

Evrak işlerine boğulduğum şu günlerde iş yoğunluğu yetmezmiş gibi bir de grip oldum.Sağolsun çocuklar da öğretmenimiz bugün hasta, yaramazlık yapmayalım demediler.Öğretmenlik mi yapıyoruz yoksa evraklarla mı boğuşuyoruz bilemedim.Liste yapıp yapmam gereken işleri sıraladığımda, listeyi yapmak bile hayli zaman alıyor.Varın gerisini siz düşünün.

Eğitim sistemi iyice mahvolduğundan beri, birde 1 .sınıf okutan bir öğretmen olarak iç güveysinden halliceyim.Bugün o kadar manyağa bağlamış olmalıyım ki.Yok ben katılmam dediğim "Kim milyoner ister" yarışmasına başvuru formu doldurdum.Neden mi?Yarışmayı izliyordum, bir kız katılmış pek bir şey bildiği de yok.Attı tuttu neyse baya ilerledi.Dedim benim neyim eksik:P Bir anlık gaflet ve dalalet anında yaptığıım bir başvuruydu.Geyiğine face de arkadaşıma anlatırken 60.000 alırsın benzeri bir cümle kurdu.Benim forma yazdığım kafamdaki miktarda buydu.Aha dedim bir işaret daha.Bütün evren benim bu yarışmaya katılmamı istiyor.:PBu arada yaptığımız mimler işe yaradı. Başvuru formunda, mimler gibi sorular sormuşlar.En sevdiğiniz 3 film. en sevdiğiniz 3 kitap gibi.:))

Onun dışında gene bir sürü seminere başvurdum.Sınıfla ilgili ilerleyen günlerde projelerim var, tabi zamanım olursa.Hele bi okumaya geçsinler daha iyi işleyecem beyinlerini.

Nette bulduğum şu ritim çalışmasına benzer bir şey yaptırmak istiyorum.Ben bile yapamadım,çalışmam lazım. Basit bir hale getirip bunu 1. sınıf seviyesine uygun yapsam süper olur.


12 yorum:

  1. öğretmenimiz çalışıyor, düşünüyor :) oh ne güzel, kolaylıklar dinlerim...

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Luna ben de sana kolaylıklar dilerim.:)Sevgi ile kal.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geçer inşallah çabucak.

      Sil
  3. Sanirim bende katilacagim bu yarismaya:-) bu arada gecmid olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler katıl bence ben de kendime çok güvendiğimden değil öyle bi anda esti.

      Sil
  4. Yarışmalara katılmak gerek.. Tabi kültürün etkisi var ama yine de bazen şans faktörü öne çıkabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle evet. Ben de bir şansımı denemeye karar verdim.

      Sil
  5. Umarım çoktan iyileşmişsinizdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte iyileştim sayılır sağol.:)

      Sil
  6. öncelikle geçmiş olsun...ritim çalışmasına bayıldım beynin her iki lobunu yönetmeyi hızlandırıyor süper bir çalışma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Ritim çalışmasına ben de bayıldım. Uygulamayı düşünüyorum.

      Sil