Sayfalar

8 Şubat 2013 Cuma

Karışık Kafa

Kafası analizlerle dolu maalesef  beyni karmaşık bir kadınım ben.Her defasında kendimi anlatmayacağım desem de ısrarla bunu yapışımın bile analizi yapıyorum .Yazmayı da belki bunun için seviyorum.Çünkü kendimi en iyi duyabildiğim, düşündüklerimi netleştiren tek icraat.


Dün gece bir kaç film seyrettim.Canım çıktı ağlamaktan.Bu Türkan yok mu o Türkan yine öptürmedi dudaktan..

Kafam öylesine karışık ki ara ara dinlediğim şarkılar bile alıkoymuyor bu karmaşadan.Üstelik bazen karmaşaya katkıda da bulunuyorlar.Bu karmaşıklığın hiç biri tam olarak bene ilgili değil üstelik.Anlamsızca anlamaya uğraştığım bir çok şey beynimin içine tünemiş her biri çözümlenmeyi bekleyen düğümler olarak beklemekteler.

Misal geçenlerde izlediğim "Yastık Adam" oyunu;öylesine dolu bir oyundu ki ne düşüneceğimi hangi mesajı irdeleyeceğimi şaşırdım.Böyle oyunları  kesinlikle seviyorum.Bir kere daha çevremde bunu irdeleyebileceğim hiç kimse olmamasına yandım.Yumurtadan çıkan civcivin durumuna düşmek pahasına, bazen bunu da sorguluyorum.Yalnızlığımın ana sebebi değilse de önemli sebebi olduğu kesin.

Evet ne diyordum.Kafası karışık kafasını karıştıran bir kadınım ben.Her kadın gibi belki ama benimki biraz daha fazla sanırım...

10 yorum:

  1. Kafa dediğin şey fazla karıştırmamalı. Sonra çok ağırlaşıyor ve taşıyamıyorsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşımaktan yoruldum ama insan kafasını bir yere bırakıp gidemiyor.Sıla'nın dediği misal kafa nereye biz oraya:):)

      Sil
  2. Bişey dicem size..Kalbinin sesini dinle...ve beni özellikle dinle..
    çok sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler size de.Beni dinlediğin için teşekkürler o halde.:)

      Sil
  3. Bence kafa karışıklığı yoğun düşünceden kaynaklanıyor. Kafa karışıklığı düşünen insanın doğal durumudur. Kafayı takmak dersen orada dur. Sen her ikisini birbiriyle karıştırıyor olabilirsin. Senin sabitlerin yok. Bilakis her şeyi sorguluyorsun ve herşeyi güncelliyorsun. Aslında iyi de yapıyorsun. Herşeyde bağımlılık istemiyorsun. Bağlılık ve sadakat önemli diyorsun. Aslında seninkisi bir şuur halidir. Kesinlikle gaflete düşmeyeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profösör gene iyi geldi söyledikleriniz.Çok teşekkürler iyi ki varsınız.

      Sil
  4. hepimiz öyleyiz sıkma canını, buarada mimledim seni ;) http://alcakdusmanalsanabomba.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-odulu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle anlık gelip gidiyor canım sorun yok.:)Hmm bir mim daha teşekkürler.:)

      Sil