Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

Gitme

Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor
Aradığınız Telefonumsa o açık
Sorun kaybolan kimliğimde
Onu arıyorsanız saklandı gene bir yerlere
Bana sormayın bende bilmiyorum
Kaybolan kimliğimi arıyorum
Canı sıkıldı kendine belkide bana
Gidiyorum demeden hiç beklemeden
Gidiverdi aniden
Genelde ağlardı giderken
Bu sefer hissettirmedi gidişini
O kadar mı tükenmişti
Bilemedim gidişini bile izleyemedim

Döner mi dönecek mi bilmem
İçim sızlar derinden
Neden feda ettiğimi bilmeden
Hoşçakal bile diyemedim

Getirsem gittiği yerden
Tutsam elini hiç bırakmadan
Gel desem gelir miydi?
Gitmesini istemedim
Sadece ..
Sadece
..
Ne bilmiyorum
Canım Sıkılmıştı
Diğer adı yalnızlıktı
Seni benden götüren
bir tutam ...tı...
Hoşçakal sevdiğim yanım
Sıkııcı bulunsanda ben sana bağlıyım
Kopup gidişin yaktı beni
Hiç kimsenin yakamadıığı gibi
Yan şimdi yan
Sen istedini bunu sevgili ben
Hangi ben benim ki
Sen gidince ben bende değilim ki
Gel dön bir an önce geri
Kayboldum bulbeni
Kendime getir gerekirse yerden yere vur beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder