Sayfalar

5 Mart 2013 Salı

Yokum Diyor


YOKUM
Hayattımdaki  varlık ve yokluğu sorgularken,
Var mısın yok musun? dedim kendi kendime
Yokum. dedi içimdeki ses
Neyim var? diye sorarken 
Düşündüm bu kez
Bir şeyim yoktu!
İçimde aslında yok yoktu.
Olmayan bir yokluk,ancak bu kadar
Bir beyni doldururdu.
Beynim dolu, kalbim boştu.
Anlayacağınız, terazisi şaşmış bir bedendim.
Kendi kendimi dinler, bazen de cevap verirdim.
Yalnızlık bir yokluktu.
Benimse en büyük varlığım buydu...

Ama bu  bir sorun oluşturdu
Bir varlığım olmasına alışkın değildim.
Sonunda varlığımı yokluğuma çevirdim.
Artık ne varım ne yoğum.
Sadece kayboldum...

6 yorum:

  1. ?? çok karamsar gördüm seni huyumkurusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında değilim ama şiirlerim hep karamsar yazıp kurtuluyorum içimdeki karalıktan.:)

      Sil
  2. Güzel.bloğunuzu takibe aldım,banada beklerim.

    YanıtlaSil
  3. shakespeare de olmak ya da olmamak işte bütün mesele budur diyoooor :)
    hâlâ yazıyor olduğunu öğrenince, blogger'a dönüp de senin gibi tanıdık arkadaşları görünce çok sevindim :)
    bloga koyduğun karikatürleri, değişiklikleri de çok sevdim, görüşmek üzere diyorum huyumkurusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşürüz bende çok sevindim.Pek sık girmesem de henüz kopamadım buradan.:)

      Sil