Sayfalar

28 Eylül 2013 Cumartesi

Eskiden

Yalnızlığı bu kadar bilmediğim zamanlarda yazdığım yazılar daha derin nedense.Şimdilerde yazmıyorum hiç.

Geçmişte kötülüklere ,yalana dolana üzülürdüm.Hala üzülüyorum ama eskisi kadar yıpranmıyorum, depresyona bağlamıyorum.

Eskisi kadar takıntı yapmıyorum.Yol veriyorum...

İyileşiyorum ya iyileşiyorum (Sertap):):)

Devlet meselelerine hala kızıyorum, hala düşünüyorum ama eskisi kadar yormuyorum kendimi.

Hala biraz melankoliğim.İçimde bir yerde hüzün var.(Kimde yok ki :):))

Hala yalnızlığımı seviyorum ve hala huzurumu bırakmak istemiyorum.

Düşündüğümden daha hayalci, göründüğümden daha mantıklı ,gösterdiğimden daha duygusal ve hassasım hala.

Bunca zaman geçti ....

Huylu huyundan gene de vazgeçmedi.  Huyumkurusun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder