Sayfalar

24 Eylül 2014 Çarşamba

yoklama

Uzunca zamandır beklediğim ne varsa bir bir hepsi gerçekleşti.Mesele şu ki gerçekleşmesine yeterince hazır değilmişim.

Mutlu muyum çoğunlukla evet.Ama gene de huzursuz olmama yetecek bir sürü şey var.Bunların çözümlenmesi  beni epey düşündürüyor. Henüz hazır değilim bunları tam olarak gerçekleştirmeye.Esasen bunları yazıyor olmam gene bir yoklamanın eşiğinde olduğumun göstergesi.İç dünyamı yokluyorum kuşkusuz.

Aşk evet süper bir duygu ama kafa karışıklığı yapıyor.Yaşadığım İmkansız aşk dedirtecek türden olsa da mücadele edeceğim.Bir bundan eminim gerisi teferruat diyorum kendi kendime...Her şey kolay olsa,sevgimden belki de emin olamazdım bu kadar.Yok ya olurdum aslında. Hayatın en büyük kazığı ve bi o kadarda kazandırdığı bana.

Toplumsal yargılardan kurtuldum ama ne varki kendimi toplumdan kurtarabilmiş değilim.Bu da büyük bir çelişki zaten.

Sorgulamalarım aynen devam huylu huyundan vazgeçmez yani .:)

Ve hala çocuğum ve bir o kadar yetişkin.

Düşüncelerim büyüdükçe cümlelere dökmekten korkar oldum.Belkide bende büyümeliyim korkularımdan sıyrılıp akmalıyım özgürce....

Seni seviyorum.Sende beni eminim bundan.Tek gerçek olan bu.Ama seninle ne yapacağımı bilmiyorum sende şüphesiz benle.



2 yorum:

  1. eğer bilmiyorsa sevildiğini, sen kontrolü ele alıp her şeyden emin olmadıkça da bilmemeli sevildiğini senin tarafından. nacizane düşüncelerimle iyi geceler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerin için teşekkür ederim.Öyle bir durum değil aramızdaki imkansızlıktan kastım çevre aile ve toplum nazarında öyle olması.Yoksa karşılıklı bir sevgi var aramızda.

      Sil