Sayfalar

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Bir Uğrayış

Gene epey oldu sanırsam ben buralara uğramayalı.:)

Hayatım da epey şey değişti.hepsini buraya sığdırmak olmaz ama özet geçebilirim.Özetime başlamadan bu zaman döngüsü hayat değişim falan diye giriş yapmam  bana yaşımı hatırlattı.:)

Neredeyse 30 yaşına geliyorum şaka maka nasıl geçti böyle insan anlayamıyor hakikaten.Ben kendimi hala biraz çocuk hissetsem ve yaşımı göstermesem de zaman geçmiş vesselam.

Okul iş ortamı güzel gidiyor.Meb deki bütün saçmalıklara rağmen  arkadaşlarla keyifli bir ortamım var.Her akşam bir yerlerde takılıyoruz eve direk geldiğim çok nadirdir sanırım.Güzel akşamlar keyifli sohbetler güzel zamanlar geçiyor.Bu sene hiç evde duramıyorum desem yeridir.hafta sonları hep bi yerlerdeyim ve evimi özlüyorum zaman zaman.Temizli vs işlerde aksıyor böyle olunca tabi.:(
Bu kadar yoğun bir temponun arasında birde sırılsıklam aşık olmuş durumdayım.Mantık bende bu kadar etkinken aşık olabileceğimi sanmazdım.Olabiliyormuş demek ki:)Hani bundan önceleri de ufak tefek çarpıntılar yaşamıştım ama böyle bir durumu ilk kez yaşıyorum.Yaklaşık  6 ay oldu. Kapıldım bir adama gidiyorum .Aşk çok güzel şey doğrusu ama epey de yorucu yani.Ben onu çok özledim ya.:)Gene onu düşünmeye daldım işte.Neyse bir kaç güne kavuşmuş olacağım.

Bu arada bu aşkın başlamasında ufak da olsa blogumun da katkısı var.:)Anlatırım bir ara.

Sonrası epey kilo verdim.O kadar ki tanıyamayanlar oluyor.İmaj değişikliği yaptım. Saçımı kestirdim yıllardan sonra ilk kez kısacık :)Süs konusunda hala aynı ben .Ne yapayım doğallığı seviyorum.

Başka başka bir sürü olaylar oldu değişimler oldu ama benden şimdilik bu kadar saat çok geç oldu.:)