Sayfalar

14 Mart 2017 Salı

Yıllar Sonra Yine Bir Gün



Yıllar sonra durup dururken gene aniden blog aklıma geldi ve yazmak istedim.Aslında bu blog hani eski bir fotoğraf bulursunuz ve o halinizi kendinize hiç yakıştıramadığınızdan ya da utandığınızdan saklarsınız kıyıp atamazsınız da.Bu blogda benim için öyle bir şey sanırım.İnsan hayat yolculuğunda  değişiyor gelişiyor farklılaşıyor.Geçmişten utandığım gibi bir anlam çıkmasın sadece bazen bir gün yaptığınızı ertesi gün eksik ya da yanlış buluşunuz gibi bir şey bu.

Günlükle karışık bir blogdu bu.Kafam estikçe yazdığım.Eski zamanlarıma imreniyorum doğrusu.Sıkça yaza biliyordum.Günümün epey vaktini bloga ayırabiliyordum. Şimdiler de neredeyse uykuya zor vakit ayırabiliyorum.Çoğunlukla yoğunum ve yorgunum.Gerçi hala tiyatroya sinemaya arkadaşlıklara vakit ayırabiliyorum.Ama evde geçirdiğim zaman dilimi çok kısıtlı.

Bu arada drama kursuna gidiyorum.Hoca klasik kurslardan farklı ilerliyor.Bir şeyler öğrenmekten hele ki bir de drama gibi ilgi duyduğum bir konuda olmasından oldukça mutluyum.

Sevdiğim adamla mayısta evleniyorum.Hayatım oldukça zorlu dönemeçlerden geçti.3-4 sene içinde epey olay biriktirdim.Olgunlaştım ama çocuk ruhumu kaybetmedim.:)

Bu arada 1.sınıf okutuyorum.Gene farklı minikler deli sorular ve meraklı enerjik halleriyle beni benden alıyorlar.

Tabi bu arada  ülkede de epey şey değişti. Ortadoğuda süren paylaşım savaşı ile beraber yaşadığımız topraklarda da OHA ler İŞİD  bombalar KHKlar İhraçlar katliamlar Refarandum derken husuzursuz günler geçiriyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder